خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/19 - 13:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
برزگر کلشانی مطرح کرد

ایران هم‌ردیف کشورهای قدرتمند جهان در حوزه غنی‌سازی اورانیوم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران با پیشرفتی که در حوزه‌های مختلف هسته‌ای، هوافضا، هوش مصنوعی و سایر تکنولوژی‌ها داشته است، هم‌ردیف کشورهای پیشرفته دنیا قرار دارد.

شهروز برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، ضمن تبریک روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: در بحث های تکنولوژی چند مقوله مهم وجود دارد که کشورها را وارد یک رده بندی به لحاظ پیشرفت و توسعه می کند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه موضوعاتی همچون غنی سازی اورانیوم، لیزر  و آب سنگین از جمله مواردی است که جمهوری اسلامی را در میان کشورهای قدرتمند دنیا قرار می دهد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی در این زمینه ها پیشرفت های بسیاری داشته باعث شده است در ردیف کشورهایی قرار گیرد که گام های بزرگی برای جامعه بشری برداشته اند.











شهروز برزگر کلشانی در بازدید از غرفه خبرگزاری خانه ملت


وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی در حوزه غنی سازی اورانیوم توانسته است کالاهایی با کیفیت بالا تولید کند و در حوزه دارو، کشاورزی، دام و سایر امور نیز کیفیت را تا حد بالایی افزایش داده است همچنین امروز این توانایی را داریم تا با سرمایه گذاری در حوزه تولید سوخت کشتی و موشک، حرفی برای گفتن داشته باشیم و به دستاوردهایی در زمینه لیزر نیز دست پیدا کرده ایم.



برزگر کلشانی در ادامه با بیان اینکه با این حال همواره بخشی از دنیا به دنبال ایران هراسی بوده و ایران را کشوری به دنبال بمب هسته ای معرفی می کند، اظهار داشت: این در حالی است که ایران هیچگاه خارج از پروتکل NPT عمل نکرده و طبق گزارش های مکرر و مداوم آژانس بین المللی انرژی اتمی، فعالیت های هسته ای ایران همواره صلح آمیز بوده است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اخیرا ایران در بحث هوافضا و هوش مصنوعی نیز ورود کرده و به زودی در این عرصه نیز اقدامات جدیدی را به رخ جهانیان خواهد کشید./



پایان پیام

  • کد خبر : 296609
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار